Halsfluss

Fy fan säger jag bara vad ont jag har i halsen, de e så fruktansvärt hemskt! :( Kom nyss hem ifrån vårdcentralen, va där på sån där drop-in tid så fick vänta i typ en timme. Men när ja väl fick hjälp gick de fort, o hon konstaterade att jag hade halsfluss, så fick hämta ut penicillin, o sen skulle jag knapra ipren o panodil om vartannat, så att jag alltid hade smärtstillande i mig. Sen sa hon åt mig att gå hem o ta de lugnt o bara vila. Så nu ligger jag i soffan framför tv:n o vilar. Hoppas verkligen de kommer bli bättre snart för de här e fasen inget kul alls! Inte fick ja gå på kalajs imorrn heller, för ja smittar ju väldigt mkt, typiskt säger jag! O planen att åka till peking på dan blir inte heller av. Tror jag ska sätta på en film här nu.

Kommentarer
Postat av: Therese

Men stackars lilla dig!!!Då är vi sjuka båda två fast jag är ju på bättringsvägen. Hoppas penicillinet hjälper fort!!! Kram syrran

2010-03-26 @ 16:14:05
Postat av: Sessan

Ja fy, de här e hemskt! :( Skönt de för dig, då har de ju vänt. Ja de hoppas verkligen jag med att de gör! Kram

2010-03-26 @ 17:38:17
URL: http://madsi.blogg.se/
Postat av: vickan

Åhh stackare!! Krya på dig vännen och ta det lugnt i helgen nu, bara se på roliga filmer och mys så blir du säkert frisk snart igen...kramar

2010-03-27 @ 10:38:16
Postat av: Sessan

Tack gumman. Ska bli! De hoppas vi på! Kram

2010-03-27 @ 19:41:25
URL: http://madsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0