Fredagsfika

Sitter här med en kopp kaffe och en nybakad bit morotskaka, de satt inte fel det inte. Det är ju ändå fredag så då får man allt lyxa till det lite. Fick för mig när jag fixade käk förut att baka oxå, så blidde en morotskaka som jag tänkte bjuda flickorna på imorrn när det blir mellomys hos mig. Sen blire fest på det, kommer bli en kanonlördag, det känner jag på mig! :)

Hehe, badade min lilla katt förut, hon gömde sig under sängen så fort jag plockade fram hennes schampoo, hon visst vad som väntade tror ja :P Fast hon gillar vatten i vanliga fall o tycker inte de e så farligt o bli duschad när man väl börjat, hon står mest still o kollar surt på en :P haha De värsta e när man ska torka henne efteråt, då e man inte alls poppis inte :P Men tror redan hon förlåtit mig, för hon ligger här brevid mig i soffan ihoprullad till en liten boll o ser väldans nöjd ut! :)

Nu lite mer läsning innan det bär av ner på stan!

Se ya!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0