SYTYCD

Har engagerat mig i att städa i min " walk in closet" ;) idag. Känns skönt, hade massa grejer där som bara tog plats som jag aldrig använder så nu finns det lite mer plats ist, trevligt :) Sen har jag inte gjort så mkt mer nytta idag, jag skulle ju ta det lugnt efter operationen, så lyder läkarens ordination o tar det lugnt.

Har youtubat massor idag, kollat på gamla klipp på SYTYCD, de finns ju galet grymma folk som söker alltså. Så kul o se! Sen har de blivit lite musiksurfande för o utöka min spotify lista med lite nytt. Måste säga att jag gillar låten Billionaire, med Travie McCoy o Bruno Mars, skarpt. Har ni inte hört den, så checka spotify vettja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0