Nya naglar

Tänkte jag skulle visa mina finfina nya naglar :)


Visst e dom fina? :)

Fick fina tånaglar också i samma lila färg o me rosa med såklart :) o så vit marmorering, himla fina!

Va o hämtade tentan till sista kursen förut, o de e sällan lärarna skriver några kommentarer i dem, men på framsidan på min tenta stod det: Mycket Bra!
Måste ha lyckats rätt bra alltså :) Tack för de, o ännu ett VG blev det ju, inte fy skam det inte. Så nu e tre år avklarade o vi har vårt sista sommarlov. Bara ett år kvar, galet va tiden går fort!

Nu ska jag städa klart här o sen bär det av ut till landet i några dagar, ska bli skönt att få sola o bada o njuta av ledigheten där ute lite :) Tackar för att man har såna snälla grannar som ställer upp o är kattvakt när man behöver det, tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0