Lovely day

Har varit en grymt skön dag. Sov ut o kan säga att de behövdes, galet va skönt de va me lång sovmorgon :) SEn har jag bara njutit av attvara ledig o inte göra mkt alls, behövde verkligen ha en sån här slappdag. Nu på kvällskvisten begav jag mig ut på promme, de va himla skönt. Synd bara att vädret inte kunde va bättre, men de regnade inte iaf, alltid något :P Vad underbart pepp man blir när man e ute om man har lite najs musik i öronen o min polare var east, som vanligt, klockren club-musik me remixer såhär på kvällen, blev grymt pepp o fick upp ett bra tempo, skönt! När jag kom hem blev de att varva ner o nu e de softande framför tv:n som gäller.
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0