ICA MAXI Arena

De var en riktigt spännande match igår, de avgjordes i sista heatet. Synd bara att Holta skulle ta sig emellan där annars hade de blivit oavgjort. Solen kom fram där på kvällskvisten också, så vi slapp regnet som det hade pratats om. 

Har haft lite funderingar på att klippa av mig håret, men många har sagt att nej men de ska du väl inte göra. Du kommer att ångra dig efteråt, o med tanke på hur lång tid de tagit att spara ut mitt långa hår så är det kanske så att ja kommer att ångra mig efteråt. Så satt o surfade runt lite förut för o komma på något annat jag kan göra. O nu tror jag att jag hittat nått jag gillar, så får se om de blir de sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0