Hopplektion

Efter en lång sovmorron imorse så begav jag mig till stallet :) Där höll Lollo hopplektion för mig, hon byggde en liten bana som jag fick hoppa :) Lite läskigt va de i början men sen gick de bra o de va himla kul. Musse är ju en sån stjärna, den hästen e ju bara för underbar, bara tuffar på o de gillar jag! :) Sen blev det en sväng till Ica Maxi på vägen hem för o storhandla o sen väl hemma har jag lagat mat o nu håller jag på o tvättar. Skulle ha bakat blåbärsmuffins, men tror de får bli en annan dag ist. Här är lite bilder från idag som Ante tagit.


Lagom höjd för mig :P Ja som inte velat hoppa alls förut, men nu hoppar jag iaf, om än inte så högt, men när de e så här lågt e de ju faktiskt riktigt kul :)

Visst e han fin söta Musse! <3





Vem vet kanske blir de lite högre framöver, de återstår att se, har ju för tusan hoppat en meter men de va många år sen de :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0