Trött

De e galet hur trött man kan känna sig alltså :P Inte van vid o jobba nu när man varit ledig så länge, snart e man väl inne i de men idag e ja galet trött. Snart dags o sova tror ja för imorrn e de upp o hoppa tidigt, tidigt, sådär straxt efter 6, inte min musik de inte, morronmänniska som ja e... :P Not...

Va på Ingelsta o shoppade lite efter jobbet i måndags o hittade lite fina grejer :) Men något mindre roligt som hände där var att mn pärla blev påkörd på parkeringen. Har gått 10 meter från bilen när jag hör en smäll o vänder mig om o bara vafan hon körde på min bil. Kan säga att ja vart skapligt förbannad, tur mamma va med som höll sig rätt sansad. Så nu e förarsidan bak typ randig i rött, inte vajert inte. Men efter lite omlackering o fix så blir de nog fint igen. Det dröjer dock ett tag för de e ju semestertider nu så fick tid i oktober. Igår va de speedwaymatch på Ica Maxi arena mot Västervik, skulle egentligen jobbat stängning så hade missat matchen då men bytte tid så jag fick se matchen. Tur man har snälla arbetskamrater som kan byta tid med en. :) Kanonmatch var det, bra jobbat o ännu en vinst!

Nähe nu ska ja fixa lite sallad till lunch till imorrn tror jag, om jag orkar :P Skönt med kort dag imorrn! :) O sen blir det ledigt på fredag, ska bli najs efter fyra dagars jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0