Hopp o skutt

Ja hör o häpna, jag, ja jag har hoppat idag, ja ni hörde rätt :P O de va galet roligt! Hoppade till o med en kombination ett par gånger på slutet. O de hela gjordes i dressyrsadel till råga på allt :P Inte för att de va speciellt högt, men att jag ens hoppade de e de värt att rita stora kors i taket för ;) Hihi, va kul! :)

Smulpajen blev väldigt uppskattad, den hade jag lyckats bra med, väldigt gott vare! Vi började me fikat o sen lagom när vi gick in i stallet o skulle göra iordning hästarna så öppnade sig himlen o de började åska, men vi väntade ut regnet, o sen sprack de faktiskt upp lite o kom lite sol när vi red. Har haft en helt underbar sommarkväll i stallet helt enkelt! :) De blev tyvärr inget fotande, Ante va inte med idag så hade ingen fotograf, men de blir kanske en annan dag ist! Bjussar på en gammal bild på finfina Musse ist! :)


Kommentarer
Postat av: Teresia

Ja det ska bli kul med flytten! Den ligger på Arrendegatan. Vet du vart det är? Är det nära dig? Jag har ingen vidare koll på Lambohov för tillfället, hehe!

2010-07-18 @ 16:58:03
URL: http://terla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0