Juletider

Har verkligen haft en underbar jul. Umgåtts med familjen och släkten. Ätit god mat, fått finfina julklappar, sett på Kalle (såklart!) och mycket mer. Måste verkligen säga tack för alla fina julklappar, är jätteglad för allt fint jag fått! :) Innan jul fick jag en underbart fin julblomma också, och krukan är sååå fin! Tack för den! :)

På julafton var jag hemma hos familjen och på juldagen bar det av till farmor och min ena farbror, där vi bjöds på traditionsenlig kalkonmiddag, underbart gott! På annandagen var det dags för lite jobb och jösses vad folk det sprang på rean, det kryllade av folk i huset! Alla butiker hade extraöppet från 10-17 så det blev en lång dag men den tg slut den också till slut :P Fick jobba extra i måndags med, då en av tjejerna var sjuka, och efter det blev det en sväng på Ikano, där jag hittade en fin tröja på rean :) Ska en sväng till Ikano ikväll med, kanske hittar jag något mer, vi får se.

Vann en auktion på tradera i måndags, ett par finfina jeans, hoppas bara jag kan ha dem nu också! Det återstår och se. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0