Fullt upp

Dagarna bara springer iväg och tiden räcker inte till, Har hänt en hel del sen sist. I helgen blev det jobb, och jag kan säga att det tog sin lilla tid fram och tillbaka till jobbet i det mindre roliga väglaget, söndagen va värst, fy fasen vad det snöade när jag åkte till norpan på morronen där. På hemvägen va E4:an inte speciellt rolig heller, stundtals gick det i 30 km/h, det tog sin lilla tid att ta sig hem som sagt. Fick faktiskt skotta fram bilen innan jag tog sats och tog mig ut ifrån parkeringen där efter jobbet också, måste sett rätt skoj ut :P I lördags efter jobbet åkte jag hem till Sörping och bakade saffransbröd :) Väldigtväldigt göttit! Ska fixa bilder, förhoppningsvis imorrn.

I söndags efter jobbet var det så dags för lite köande, vi körde sleep-over i skolan. På lördag är det dags för luciakraballen och ja vill man ha en biljett så krävs det att man köar hela natten lång. Vi anlände dit runt 20.30 och ägnade kvällen åt lite film och snack, sen körde vi onlinepizza till kårallen, klockrent! Surt bara att strömen pajade så datorn höll inte så länge, men vi däckade på golvet där istället och sov en sväng av och till. På morgonen kom såklart ett lussetåg, lite stämmningsfullt sisådära, och vi körde frulle då i form av glögg, lussekatter och pepparkakor, inte fy skam den ni ;)

På måndag kvällen kom syrran hit, så nu har jag fått nya finfina naglar, juliga och fina blev dem! Tack! :) I tisdags kväll var jag och Maria på Tornby och kikade efter julklappar, jag hittade några stycken, så kände mig rätt nöjd. Ska försöka hinna lite mer julklappshandlade nästa vecka tänkte jag. Jag köpte mig även en plastgran :) Den är såååå fin, har pyntat den nu ikväll, mys! Brukar ju ha äkta gran men kände för en plast i år, så, så fick det bli.

Nae nu får det nog räcka för idag, världens längsta inlägg typ :P Jag hade kunnat skriva ännu mer, men de får allt räcka nu, så ni orkar läsa allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0