Dan före dan före dopparedan

Igår fick vi jullov :) Så skönt! Sista jullovet, känns lite konstigt, nästa jul har man förhoppningsvis ett jobb och då är det slut på julloven. Så ska njuta fullt ut av detta jullov :) Tror verkligen kroppen behöver lite ledigt, jag slockande nämligen i soffan framför tv:n igår kväll innan klockan ens hade blivit 22.

Igår var jag en sväng på Ikano och på Maxi och jag måste bara säga, shit va folk det var där, klockan var runt två bara och ändå kryllade det av folk, har alla ledigt eller vad? Jag gjorde det jag skulle i alla fall och sen begav jag mig hem igen. Väl hemma blev det lite julklappsinslagning, så nu är alla klappar inslagna och jag är redo för julen :)

Snart julafton ni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0