Utgång

Igår efter jobbet blev det hem en snabbis, packa ner lite grejer o ta en dusch o sen begav jag mig till Annie. Hon bjöd på himla god kycklingsallad o så blev de vitt vin till det. Sen gjorde vi oss klara till najs musik o begav oss lite senare mot stan där det blev utgång på Harrys. En himla trevlig kväll hade vi. Vi träffade lite kul folk o jag delade taxi med tre andra hem, o de bästa va att vi körde drive in på Mc Donalds i taxin på väg hem :P hahaha så jäkla kul. Idag har jag engagerat mig i att tvätta jobbkläder o nu håller jag på o lagar lite mat till jobbet i veckan. O de ska nog bli lite söndagsmys i form av film här snart. Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0