Ullared!

Har varit i Ullared idag :) Så kul, de va ju väldigt många år sen sist. Studsade upp kl 4.00 inatt :P inte pigg då inte men upp kom ja på nått vänster o en stund innan 5 satt jag i bilen på väg mot Mjölby där jag skulle bli hämtad. Sen bar det av nedåt o de blev en bra sväng inne på Gekås o sen lite kikande i de kringliggande affärerna med. Hittade massa saker o kom hem med tre stora kassar o lite grejer till utanför :P Men det dyraste jag köpte var en badrumsvåg för 129 kr då min gått sönder, så jag hittade rätt billiga saker kan man säga. :) Är jättenöjd med dagens inköp o har plockat ordning på det mesta av dem med. :) Himla fint blev det här hemma med lite nya grejer :) Nu e jag dock rätt trött så ska bege mig till sängs, för imorrn ska jag jobba extra 11-17 så bäst o va lite pigger då kanske ;) Sen blir det Rix Fm-festivalen på kvällen här i Linkan efter jobbet, tror det kommer bli trevligt! :)

Suss sött ni därute! See ya soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0