Fullspäckad vecka!

I måndags blev det en sväng till Motala för lite fest o igår blev det en sväng till Norrköping för o se på Speedway. Tyvärr blev matchen inställd då det regnade som tusan precis innan matchstart så banan blev alldeles för blöt. Idag ska jag en sväng till Tornby och fixa med lite grejer :) Spännande! Sen ska jag hemhem till Södeköping för det är dags fö ett besök hos frissan idag :) Ser verkligen fram emot det! :) Tror jag har bestämt mig för hur jag vill ha det, men vi får se om de e så de blir eller om frissan har några andra idéer kanske..... Det återstår att se :)
Dags o göra sig klar för o åka nu då! Ha en najs lill-lördag nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0