Frillan

Oki lite försenat ja vet :P Men här kommer den, en bild på nya frillan. Finfint blev de tycker ja :)



Bilden är från igår då det var förfest hos mig, himla trevligt o sen blev det Harrys. Tack för en trevlig kväll! Köpte mig ett par nya jeans igår på stan efter jobbet så de hade jag på mig igår, de e himla fina! O hittade två par skor också :P Ja jag vet att ja hade massor av skor innan, men va tusan skor kan man väl aldrig ha för många hehe :) Hade ett par av dem på mig på kvällen, o de kändes att de va klackar på dem du, inte van vid de inte haha men sååå fint va de, o ska man va fin så får man lida pin heter de ju o de kände jag allt av igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0