Städ, tvätt, plugg-lördag

Japp det är vad dagen består av, dammade o grejade igår men idag blev det dammsugning av lyan o tvättande av golv. Väntar just nu på att golvet ska torka. Håller på o tvättar samtidigt, skönt o få allt avklarat liksom så man har de gjort sedan. Ska plocka iordning på grejerna här när golvet torkat sen blir det plugg oxå. Måste hinna läsa en hel del idag då jag ska hemhem imorrn o har en känsla av att jag inte kommer hinna med något plugg då. Så vore de skönt med en pluggledig dag oxå så får ta o va ambitös o läsa mycket idag ist så jag kan ta pluggledigt imorrn.

Tråkigt att vädret ser ut som de gör då, vi snackade om o grilla till kvällen, men i de här vädret vet i tusan om de blir av, jaja vi får se. Vi får väl hitta på någe annat ist. Lite avis på syrran o hennes kille som drar till Egypten idag, här har vi skitväder o de drar till värmen för o sola o bada, jag vill oxå :P Hoppas iaf att ni får de grymt där o njuter av värmen så de räcker till oss oxå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0