Sönda

Får bli ett kort inlägg, ska precis gå o lägga mig för o orka studsa upp imorrn kl 6.00! Har jobbat hela helgen, så har haft lite fullt upp, så bloggen har fått lida lite fört. Mådde asdåligt igår o är impad över att jag ändå klarade av att jobba hela dan, men imorse när jag vaknade mådde ja så himla mkt bättre, de tackar vi för :) Dan idag på jobbet har bara sprungit iväg. Jag öpnnade så började kl 11 men va där nästan en timme innan som vanligt då tågen bara går en gång i timmen. På morronen missade ja förövrigt bussen, klant! :P Kom på halvväga att visst fasen ligger busskortet i andra jackan så vände o sen sprang ja till bussen men missade den ju såklart ändå! Typiskt! Så tacka vet jag att man har en snäll granne :) Så fick skjuts till stationen så hann med tåget utan problem iaf :) Har städat o grejat typ hela dan på jobbet så har haft ngt att göra hela tin, därför dan gick så fort antar jag. Skönt de :) Efter jobbet väntade mamma på mig så vi gick till Wok Time (tror ja de heter?) o käkade mat, blev kycklingwok med ris, o de va underbart gott! Sen blev det hemfärd mot linkan igen o kvällen har ägnats åt tv-mys.

Så mkt för kort inlägg :P Blev visst lite ändå, hehe.
Nu sovdags! Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0