Klant med stort K

Slog i lilltån i byrån imorse o fy satan va ont de gjorde, blev helt svart framför ögonen av smärtan. O har haltat runt som jag vet inte vad sen dess :P Men nu tycks de ha lagt sig lite iaf så hoppas de kommer bli ännu bättre tills ikväll. För då blire visst fest, blev medbjuden till Motala så ska dra dit sen :) trevlans! Ska ta o göra mig klar  här snart tänkte jag o sen bär det av lite senare. Har vart på stan o shoppat med Elin idag, hon handlade en hel del, o jag hittade visst ett riktigt kap i form av två linnen för 99 kr de gick ju inte o motstå de liksom. :)

Nehe nu ska ja tagga till för fest, kolla bussar o fixa lite mat.

Glad påsk på er! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

klockis kväll, hahaha..repris imorgon ;)

2010-04-02 @ 16:55:00
URL: http://elaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0