I´m back

De e mycket nu, så ni får ursäkta min frånvaro lite granna. Men nuså har jag hittat lite tid o bjussar på ett inlägg.

Blev som sagt en svängis till Motala i torsdags för o pröva på partylivet där. Fick äntligen se hur Elin bor, himla trevligt! :) Vi började me lite pre-party dära hos henne o sen bar det av till Wetternmagasinet. De vart en grym kväll som avslutades med efterfest där det bjöds på öl, skysst musik o trevligt folk. Traskade visst hem till Elin sådära runt kl 11 o va skapligt slitna då. Åkte hemåt framåt kvällen, o va hemma en snabbsväng sen tog ja bussen o tåget till peking där syrran hämtade mig, sen bar de av till kusin Anna där det bjöds på glass o syrran gjorde mina naglar. De e bara så himla grymma, gillart! Kom hem rätt sent o då va de bara o gå o lägga sig för på lördan va de dags o hoppa upp o dra till jobbet.

Efter jobbet drog ja hem o gjorde mig klar för kalajs o sen bar det av till Motala igen, för där skulle det bli firande av Elin. Det bjöds på bål, paj o tårta, himla fint! :) O bästa Elin hade bakat en tårta som även jag kunde äta, vikken stjärna! =) De va såååååå himla gott! O lika god va tårtan när vi kom hem mitt i natten o även till efterrätt efter frullen idag :P Begav oss ut i vårsolen på promenix förut o fick njuta av vårvärmen o mysigt fågelkvitter, o när vi kom hem beställde vi pizza för hemkörning. Emelie kom o joinade oss lagom till då pizzan anlände så vi körde lite söndagsmys vi tre. Klockrent avslut på en grym påskhelg helt enkelt. Åkte hem framåt kvällskvisten o möttes i dörrn av min söta katt som blev överlycklig över att jag äntligen kom hem igen. Nu ska jag avsluta söndagen med en film.

Hoppas ni haft en trevlig påsk!
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0