Efterlängtade helg!

Hell yeah, helg yeah ;) Äntligen fredag, som jag längtat. Kortvecka denna vecka men de har inte märkts, vi har gått ut hårt första veckan på nya kursen o varit på skolan halv åtta tre dar i rad o vi bara pluggar o pluggar, känns inte som ja gör något annat alls just nu än att bara plugga. Trots att vi pluggat massa i veckan så måste jag plugga mer i helgen för o försöka hinna med allt som ska göras, inte kul alls!

Annars då? Jo igår vart ja skapligt chockad när hela vattenkranen flög av o landade i diskhon o de sprutade vatten åt alla håll i hela köket, kan ju säga att jag hoppade skapligt högt! :P O de va nått snille här o kolla på de förut men han hade inte grejerna som behövdes så han skulle komma på måndag ist då han hade fått de där han behövde. Men nu har han dragit åt de lite iaf så de går o spola vatten försiktigt för de gick inte ens förut då flög hela grejen av igen. Jäkla illa de hade vart o va utan vatten hela helgen i köket, diska i duschen lr? :P haha...

Nu ska jag engagera mig i o städa lite, o laga lite mat till kvällen sen kanske..... Hmmm, frågan e bara vad? Får slå en funderare på de tror jag.

Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0