Ambi!

Idag var jag o Elin på skolan redan halv åtta, de va nämligen biljettsläpp idag o vi ville va säkra på att få biljett, o de fick vi ju utan problem. Men de va faktiskt rätt skönt att va på skolan sådär tidigt, vi hann med en hel del innan vi gick på föreläsning på em. Väldigt duktiga kände vi oss, o ska hinna med lite mer plugg idag oxå innan jag får ta kväll. Bäst o köra på för fullt om de ska finnas en chans att klara av det här, de här e fasen inte lätt ni. Formler o siffror o beräkningar o hej o hå hit o dit, man blir alldeles förvirrad. Tacka vet jag marknadsföring! Ser fram emot att få börja nästa kurs för att då ha blitt av med den här. Vi ska va ambi imorrn med sa vi o då de kändes bra att komma igång innan åtta funderar vi på o köra halv åtta imorrn igen, duktiga vi!

Nehe nu ska jag plugga lite till o sen städa lite innan de blir tv till kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0